ضوابط گارانتی شرکت دادهپردازی آواتک
1.
کلیه خدمات ارائه شده شامل اطلاعرسانی در مورد مشخصات کمی و کیفی رم و فلش مموری و خدمات مرتبط با شرایط و ضوابط فروش، صدور فاکتور فروش، ارائه مدارک و مستندات، اوراق و تجهیزات همراه رم و فلش مموری یا خدمات و متعلقات جانبی به طور کامل و در چارچوب قوانین و مقررات جاری.
2.
کلیه خدمات شامل ضمانت و تعهد (پشتیبانی، تعمیرات و تأمین قطعات استاندارد) که موجب تضمین کارکرد مطلوب لوازم از سوی تولیدکننده و واردکننده میگردد.
3.
خدمات گارانتی به هر شخص حقیقی یا حقوقی دارنده پروانه معتبر از اتحادیه ذیربط اطلاق میشود که توسط تولیدکننده و واردکننده جهت ارائه خدمات پس از فروش تعیین و معرفی شده است.
4.
مجموعه تعهداتی نظیر تأمین قطعات، خدمات فنی و تعمیری استاندارد و به موقع که برای یک دوره 18 ماه کارکرد مشخص بطور رایگان به مصرفکننده ارائه میشود.
5.
منظور از تأمین دستگاه جایگزین مشابه، واگذاری یک دستگاه از نوع رم و فلش مموری مصرفکننده است که درصورت عدم امکان تعمیر به موقع یا تأمین قطعات مورد نیاز، توسط تولیدکننده و واردکننده ارائه میشود.
6.
مسئولیت رسیدگی به شکایات مصرفکنندگان و جلب رضایت ایشان بر عهده واردکننده و تولیدکننده است و در صورت بروز اختلاف، مطابق مفاد قانون رعایت حقوق مصرفکنندگان قابل پیگیری است.
7.
در صورت تعدد و فراگیر بودن عیب یا نقیصه در انواع رم و فلش مموری عرضه شده، تولیدکننده و واردکننده موظف به اعلام فراخوان کالا و اطلاعرسانی مناسب است.
8.
تولیدکنندگان و واردکنندگان موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در مورد ایمنی، کیفیت و سلامت کالا و مطابقت آن با ضمانتنامه ارائه شده به مصرفکننده هستند.
9.
عرضهکننده باید از سلامت کارکردی و ظاهری دستگاه فروخته شده در زمان تحویل اطمینان حاصل کند و خریدار در 24 ساعت اولیه خرید چنانچه عیب یا ایراد ذاتی مشاهده کند، حق عودت و تعویض دستگاه را دارد.