ضمن خوشآمدگویی به شما کاربر و همراه گرامی، به آگاهی میرساند امکان ثبت شکایات شما در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت آواتک فراهم شده است.
شما میتوانید هرگونه شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را از طریق این سامانه ثبت نمایید.
این واحد مسئول رسیدگی به شکایات و ارائه پاسخ در خصوص مواردی نظیر نقض تعهدات، کوتاهی در ارائه خدمات، اطاله در پاسخگویی، ضعف در پشتیبانی یا سایر موارد مرتبط با فعالیتهای شرکت آواتک است.
چنانچه شخصاً ذینفع موضوع بوده و خواهان بررسی هستید، میتوانید شکایت خود را ثبت کنید تا وفق مقررات بررسی و نتیجه اعلام گردد.
پشتیبانی مشتریان : 02168503
دفتر مرکزی : تهران، اسکندری شمالی، بالاتر از چهار راه فرصت، پلاک 63، واحد 6